W dniach 12-14 czerwca odbyła się szkolna wycieczka do Rozewia, w której uczestniczyli uczniowie klasy VI a i 5 osób z klasy Va.  W poniedziałek przeszliśmy się z Władysławowa do Rozewia, a następnie poszliśmy na plażę, podziwiając klify  w Jastrzębiej Górze. Z plaży wyszliśmy wąwozem zwanym Lisim Jarem, by przejść na taras widokowy w „centrum” tej miejscowości. Wieczorem wróciliśmy do hotelu, zjedliśmy kiełbaskę upieczoną na ognisku i na koniec chętni uczniowie  mogli skorzystać z jacuzzi.

We wtorek udaliśmy się na wycieczkę do Helu. Spędziliśmy tam wiele godzin, zwiedzając park  rzeźby kaszubskiej, port i promenadę, a na „deser” przeszliśmy się na cypel szlakiem obrony Helu, po drodze wstępując do schronu, w którym przewodnik wytłumaczył nam wiele szczegółów dotyczących obrony wybrzeża. Po powrocie byliśmy bardzo zmęczeni, ale jeszcze wieczorem przeszliśmy się na plac zabaw.

Ostatni dzień zapowiadał się nie najlepiej, ale udało nam się zwiedzić Dom na głowie oraz Motylarnię. Mamy mnóstwo wspomnień i wrażeń, które już na zawsze pozostaną w naszej pamięci!!!

Do następnego roku moi Drodzy!!!